Menu

zaglavlje

VEČERAS U SRC PETNICA VALIS I KRAGUJEVČANI ZA PEHAR KUPA ZAPADNE SRBIJE

VEČERAS U SRC PETNICA VALIS I KRAGU…

foto Ceca Trodnevni okr...

NOVI USPEH U NIZU VALISOVE MLAĐARIJE

NOVI USPEH U NIZU VALISOVE MLAĐARIJ…

FOTO CECA Pod dirigents...

VANJA GRBIĆ: SRAMOTNO,  ZAŠTO AMERIKANCE NE TESTIRATE!

VANJA GRBIĆ: SRAMOTNO, ZAŠTO AMERI…

 Foto: Miloš Nadaž...

PREOKRET U AFERI DOPING,  OGLASIO SE  PUTIN!

PREOKRET U AFERI DOPING, OGLASIO S…

  Povodom jasno je ...

RUKOMETAŠICAMA METALCA JESENJE POČASTI U TREĆOJ LIGI SRBIJE

RUKOMETAŠICAMA METALCA JESENJE POČA…

foto žrk metalac 2015 Ž...

KONAČNO TRI OD TRI VALJEVKI I VALJEVACA U SVETU ODBOJKE

KONAČNO TRI OD TRI VALJEVKI I VALJE…

Dva valjevska prvoligaša ...

MALE RUKOMETAŠICE METALCA AKTERI JUBILEJA 7 DECENIJA RSS

MALE RUKOMETAŠICE METALCA AKTERI JU…

foto zrk metalac 2015&nbs...

ARMADA KOŠARKAŠKOG VLADARA VLADIMIRA GAZI REDOM

ARMADA KOŠARKAŠKOG VLADARA VLADIMIR…

foto KLS Ne podudara s...

Prev Next

SPECIJALISTIČKA INTERNISTIČKA ORDINACIJA TOMIĆ VALJEVO

GASTROENTEROLOGIJA, KARDIOLOGIJA, ENDOKRINOLOGIJA, ALERGOLOGIJA

Vojvode Mišića 102, tel: 014-228-321

FINANSIRANJE VALJEVSKOG INFORMISANJA BAHATOST ILI SAMO "DOMAĆI ZADATAK"

medijski mrakNovac za medijske projekte novinarima Valjeva iz budžeta Grada namenjen slio se najviše u džepove Zorice Jelače i Marka Aćimovića, direktno povezanim sa Zoranom Majdakom, pre mesec dana je potvrdio nezavisni internet portal Kolubarske.rs.

Pomenute persone posluju sa gradom Valjevom i gradonačelnikom Slobodanom Gvozdenovićem naplaćujući različite usluge "informisanja", od pripreme tekstova za sajt Grada na mesečenom nivou od 50.000 dinara, i za izveštavanje sa šahovskog turnira Memorijal "Momčilo Gvozdenović Triša"... podsećaju Kolubarske.rs i identifikuju dobitnike

 Polovina novca iz valjevskog budžeta otišla je licima iz Džona Kenedija 51 u Beograd, tvrdi portal Kolubarse.rs i podseća.

"Iz budžeta Valjeva za sufinansiranje projekata iz oblasti javnog informisanja opredeljeno je 7,3 miliona dinara, dok je za usluge informisanja "kupljene" kroz javnu nabavku izdvojeno 4.140.000 dinara, što ukupno iznosi 11.440.000 dinara. Od tog iznosa 6.150.000 dinara dobila su preduzeća Zorice Jelače i Marka Aćimovića.

 Preduzeće Global Media Broadcast, sa 1000 dinara uloga osnovano 13.02.2018. godine, i vlasnik i direktor Marko Aćimović, je dobilo je 410.000 dinara za projekat "Gojazno nije zdravo".

 Preduzeće Info 24 Media, sa 1000 dinara uloga osnovano 22.01.2019. godine, i direktor i vlasnik takođe Marko Aćimović je dobilo je 500.000 dinara za projekat "Gradske teme Valjeva".

 Preduzeće In Network Solution, sa 1000 dinara uloga osnovano 14.07.2017. godine, direktor i vlasnik je Zorica Jelača je dobilo je 400.000 dinara za projekat "Glas za jednakost".

 Zorica Jelača je i zastupnik Udruženja građana "Zajedno do jednakosti", koje je osnovano 30.05.2018. godine, koje je dobilo je 700.000 dinara za projekat "Bela kuga – naša briga".

 Zanimljivo je i to da su, prema podacima Agencije za privredne registre (APR), na istoj adresi Džona Kenedija 51 Beograd, i preduzeće Marka Aćimovića i preduzeće Zorice Jelače i Udruženje građana čiji je zastupnik Zorica Jelača.

 Pored 1,1 milion dinara za sufinansiranje projekata iz oblasti javnog informisanja, beogradsko preduzeće Zorice Jelače je iz budžeta grada Valjeva dobilo 4.140.000 dinara za usluge informisanja javnosti.

 To nije sve, jer je valjevskog budžeta deo novca dobio i Radoica Milosavljević, tvrde Kolubarske.rs

"SOS kanal" je iz Beograda, a sa 100 dinara uloga ga je  osnovao 8.01.2018. godine, vlasnik i direktor Aleksandar Milutinović, dobio 220.000 dinara za projekat "Budućnost na planeti".

 Vlasnik SOS kanala plus je Radoica Milosavljević, poznat kao kupac pre četiri godine osam televizija za 280 hiljada evra, a za koga se tvrdi da je blizak sadašnjem direktoru BIA i funkcioneru SNS-a Bratislavu Gašiću.  Aleksandar Milutinović je vlasnik i direktor i preduzeće Media advertising iz Beograda koje je dobilo 210.000 dinara za projekat "Nas je 10 %".

I to nije sve tvrde Kolubarske.rs.

"Sa projektom "Podizanje kvaliteta informisanja osoba sa invaliditetom" Nenad Kudić PR atelje za oblikovanje i izradu predmeta od drveta Jelena ART JK Valjevo, iz budžeta Grada je sufinansiran sa 220.000 dinara. Nenad Kudić je očuh Borka Aleksića, prvog šefa kabineta gradonačelnika Valjeva Slobodana Gvozdenovića i potpredsednik Gradskog odbora SNS. Aleksić je trenutno zaposlen u Gradskoj uparvi kao inspektor za sport, ali je "nezvaničan" šef kabineta gradonačelnika Valjeva.

 Komisija je prvo podelila novac, pa je potom, navodno, ocenjivala projekte zaključuju Kolubarske.rs

 "Načelnik Gradske uprave Jelica Panjković-Tešić donela je rešenje o dodeli sredstava iz budžeta Valjeva za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja iz oblasti javnog informisanja na osnovu predloga Komisije za ocenu projekata, koja je od 45 pristiglih izabrala 21 projekat.

 Sudeći prema zapisniku sa održane sednice, Komisija je prvo podelila novac za 21 projekat, pa su "potom potpisali izjavu da nisu u sukobu interesa niti da obavljaju javnu funkciju", pa su "nezavisno i pojedinačno za svaki projekat, izvršili bodovanje i ocenjivanje", a nakon toga Komisija je donela zaključak u kome se predlaže načelniku Gradske uprave da se u 2019. godini sufinansira 21 projekat.

 Zanimljivo je da su članovi komisije samo za projekte sa kojima su konkurisala preduzeća Zorice Jelače i Marka Aćimovića, napisali "projekat je dobro postavljen i definisan" ili "projekat je jasno i precizno definisan" ili "projekat je dobro definisan i jasno su predstavljeni ciljevi i aktivnosti" ili "projekat je jasno definisan".

 Predsednik Komisije za ocenu projekata bio je Aleksandar Simić(sportski novinar prim aut.) TV Studio B, zatim Miloš Lazić novinar Srpskog telegrafa, Danijela Ivanković novinar i predsednik upravnog odbora Društva novinara Niša, Jovan Stojić penzionisani valjevski novinar, Jelena Lekić-Nikolić, master u kulturi, direktor Narodnog muzeja Valjevo.

 Svoj potpis na zapisnik sa sednice Komisije za ocenu projekata, koja je počela 13. marta u 11 časova a završena u 19.30 časova, pored članova, stavila je i sekretar Komisije Mirjana Goloskoković" zakljujuju Kolubarske.rs.

Umesto komentara citiraću Sigmunda Frojda : "Prvi znak ljudske gluposti je potpuno odsustvo stida", mada i još dve narodne izreke imaju smisla u sveopštem otvorenom ataku na nezavisne medije u Srbiji: "Šta ko radi sve sebi"  i "Ničija nije gorela do zore" 

Read more...

UG: RTS DA PRESTANE DA OBMANJUJE GRAĐANE ZAŠTO NE PRENOSI KVALIFIKACIJE ZA EP U FUDBALU!

UGUnited Grupa reagovala je povodom OBMANJIVAČKOG saopštenja Radio televizije Srbije, a u vezi sa pravima prenosa kvalifikacija za EURO 2020.

Saopštenje United Grupe prenosimo u celosti:

"Rukovodstvu Radio televizija Srbije očigledno je već prešlo u naviku da obmanjuje građane Srbije, jer nikako drugačije ne možemo tumačiti njihov odgovor United Grupi u kome tvrde da nisu dobili nikakvu ponudu da prenose utakmice kvalifikacija za Evropsko prvenstvo u fudbalu 2020. godine.

Da RTS nije u V.D. stanju, pomislili bismo da tamo vlada kolektivna amnezija, jer nas je neprijatno iznenadilo njihovo sinhronizovano prozivanje United Grupe u dogovoru sa ostalim televizijama - Prva, O2 i Happy, kada svi znaju da istina može biti samo jedna.

Krenimo redom. Čim smo otkupili prava na prenos utakmica fudbalske reprezentacije Srbije, već u decembru 2017. prvo smo se sa ponudom obratili direktoru RTS Draganu Bujoševiću, da otkupe pravo prenosa i utakmice kvalifikacija i Lige nacije, ali Bujošević na sastanku sa direktorkom Dajrekt medije, preko koje je ranije kupovao utakmice Lige šampiona, ovaj put nije pokazao interesovanje. Da jeste, bio je u prilici svih ovih godina i sam da nas kontaktira.

Ponudu je odbila i Manja Grčić, tada direktorka Prve i O2, sa obrazloženjem da ima premalo utakmica za ponuđenu cenu i da im nije isplativo. Ispred Pinka je predlog United Grupe odbio Željko Mitrović.

Kao što smo uvek publici u Srbiji želeli da pružimo najbolji program, sa tom idejom smo još 2017. otkupili i prava na utakmice kvalifikacija za Euro 2020. U toku ove dve godine smo zato i pregovarali sa televizijama sa nacionalnim frekvencijama, o čemu posedujemo sve dokaze.

"Uprava" RTS koja stoji u potpisu saopštenja u kome nas optužuju da im nismo ponudili da prenose utakmice, najavljuje da će da pišu UEFA i traže dokaze koje smo dostavili, a mi im poručujemo da mogu da ih pronađu u sopstvenoj arhivi. Ne mešamo se u kadrovsku politiku RTS, ali nemojte da građane Srbije sramotite i pred evropskim institucijama.

Sugerišemo da i neke druge televizije sa nacionalnom frekvencijom koje su vam se tako ažurno pridružile u zahtevu, takođe pogledaju u svoje arhive gde će, crno na belo, videti da su odbile ponude United Grupe da otkupe pravo na prenos fudbalskih utakmica.

Javni servis koordinisano, uz dogovor sa nekim televizijama, pokušava da građanima opravda svoju nesposobnost, plasirajući lažne podatke i time dovodeći u zabludu građane Srbije. Posle prodaje prava na emitovanje jednoj od konkurentskih kuća na tržištu kablovskih operatora Telekomu Srbija, Radio televizija Srbije se ne može više nazvati nekomercijalnim javnim servisom, već komercijalnom televizijom, te stoga United Grupa neće ponavljati ponudu za prenos utakmica komercijalnoj televiziji Radio televizija Srbije. Zašto RTS nije kupila pravo da prenosi kvalifikacije za Euro 2020, V.D. rukovodstvo mora da objasni građanima na bazi činjenica, kao i šta radi sa ogromnim budžetom od 90 miliona evra godišnje koji građani plaćaju, jer im takmičenja od nacionalnog značaja očigledno nisu bila prioritet.

Umesto toga RTS bi, sudeći po njihovom saopštenju, da nam otme nešto što je mogao i sam da kupi. Pozivanje na zakon od strane televizije koja ne želi ni da pročita ili objavi ni jedan naš odgovor, iako na to imamo zakonsko pravo, dovoljno govori koliko se RTS drži zakona, a u to se svakog dana uverava i sve veći broj građana Srbije koji traži osnovno pravo - da budu istinito informisani".

Read more...

"MEDIJIMA KRITIČARIMA VALJEVSKE VLASTI MRVICA, ILI NULA NARODNIH PARA"

uns logo

Posle raspodele novca po konkursu za sufinansiranje projekata u oblasti javnog informisanja Grada Valjeva u 2019. godini, i činjenice da su najmanje novca(ili čak ni jedan dinar prim aut) dobili portali kritički nastrojeni prema gradskoj vlasti, oglasilo se i Udruženje novinara Srbije

"Rešenje o raspodeli sredstava medijskim projektima u Valjevu, 25,marta portali ocenuju kao „farsu“, „očitu nameštaljku“, bogaćenje naprednjaka“, odnosno da je novac dodeljen „gradonačelnikovim ljudima“.

U Rešenju stoji da je 7,3 miliona dinara dobio 21 medijski projekat,od 42 prispela, za pojedine valjevske portale sporno je što su novac za informisanje Valjevaca dobili mediji koji nisu iz ovog grada, već su iz Šapca, Beograda, Niša…

Novac projektima sa iste beogradske adrese – Džona Kendija 51.

Tri podnosioca projekta su dobila ukupno 1,6 miliona dinara na konkursu u Valjevu na istoj su adresi u Beogradu - Džona Kenedija 51 na trećem spratu, stoji na sajtu Agencije za privredne registre (APR).

Reč je o preduzećima „Info 24 Media“ i „In network solution“, kao i Udruženju građana „Zajedno do jednakosti“, a koji nemaju iste vlasnike. Njihovi vlasnici su Zorica Jelača i Marko Aćimović.

Napadnuti Marko Aćimović koji se predstavlja novinar Radio Valjeva dobio skoro milion dinara!

Beogradska preduzeća „Global Media Broadcast“ i „Info 24 media“, čiji je vlasnik Marko Aćimović dobila su 910 hiljada dinara na ovom konkursu.

Inače, preduzeće „Info 24 Media“, koje je dobilo pola miliona dinara, osnovano je 22. januara ove godine, odnosno dva dana pre raspisivanje konkursa.

Marko Aćimović je krajem januara 2019. godine napadnut  ispred Gradske uprave Valjeva na protestu „Udruženja boraca rata od 1990. godine“ dok se tražila ostavka gradonačelnika Valjeva, objavio je tada sajt televizije N1. Na sajtu ove televizije stoji da je Marko Aćimović novinar Radio Valjeva. Inače, Radio Valjevo  je  od marta 2018. godine je u stečaju.

UNS se raspitivao kod kolega iz Valjeva za Aćimovića i dobio odgovor da ga ne znaju kao novinara.

Podsetimo, portal „Blic“ 2012. godine objavio je da su Aćimović i Zoran Majdak, vlasnik kompanije u okviru koje posluje Radio Valjevo, uhapšeni zbog sumnje da su preko svojih medija „opljačkali građane kroz lažne SMS nagradne igre za oko 32 miliona evra“.

Udruženje građana „Zajedno do jednakosti“ i „In network solution“, čija je vlasnica Zorica Jelača na ovom konkursu dobili su ukupno 1.100.000 dinara.

Inače, preduzeće „In network solutions“ izdavač je portala kolubarski.info.

Na ovom portalu objavljivani su tekstovi protiv novinarke kolubarske.rs Darije Ranković sa navodima da je ona „samozvana novinarka“, i da „kontinuinirano neosnovano napada čelnike Srpske napredne stranke“.

Novac i mediju Radoice Milosavljevića.

Na konkursu Grada Valjeva 220 hiljada dinara dobilo je i preduzeće „Sos kanal plus“ iz Beograda, čiji je vlasnik kruševački biznismen Radoica Milosavljević.

Podsetimo, ovo preduzeće nedavno je dobilo regionalnu dozvolu za televizijsko emitovanje sa Avale.

Na ovom konkursu 210 hiljada dinara dobio je i projekat preduzeća „Media advertising” d.o.o. iz Beograda. Vlasnik ovog preduzeća je Aleksandar Milutinović, inače direktor „Sos kanala plus“, stoji na sajtu APR-a. Milutinović je od avgusta 2017. godine većinski vlasnik TV Apatin.

Najmanje novca portalima kritički nastrojenim  gradskoj vlasti.

Podnosioci projekta „Kolubarske“ d.o.o. iz Valjeva i Slavica Savić Vujanac PR Veb portali Vamedia iz Valjeva dobili su najmanje iznose na konkursu - 60 hiljada, odnosno 50 hiljada dinara. Portali kolubarske.rs i Vamedia objavljuju tekstove u kojima se kritikuje gradska vlast.

Inače, preduzeće „Kolubarske“ iz Valjeva izdavač je portala kolubarske.rs. Glavna urednica ovog portala je Darija Ranković.

Podsetimo, UNS je 2017. godine tražio od Regulatornog tela za elektronske medije (REM) da ispita da li je Radio Valjevo zloupotrebio frekvenciju zato što je na svakih 15 minuta na ovom radiju čitano pismo Zorana Majdaka u kojem su vređani portal kolubarske.rs i Darija Ranković.

Majdak je januara 2016. godine na ovom radiju, na svakih 15 minuta, emitovao saopštenje u kojem je urednici portala kolubarske.rs pretio krivičnom prijavom jer je objavila izjavu zamenika gradonačelnika da su vlasnici Radio Valjeva tražili novac iz gradskog budžeta za plate zaposlenih u novembru i decembru 2015. godine.

Novinarki portala Vamedia Slavici Savić Vujanac je jula 2018. godine bio onemogućen rad jer je odbornik SNS-a na sednici Skupštine Valjeva tražio da prestane da kuca na tastaturi „zato što se ona čuje“.

UNS ne pominje portal mojsvetsporta.net do 2019. nije udostojen ni jednim dinarom od komisije. Nije prihvaćen  projekat "Svi smo mi deca jednog sveta sporta, ljudskosti i ljubavi"

1GRAD VALJEVO

Iako pored kritike vlasti zbog podrške Centrima troška u svetu spota, nudi način kako da valjevska deca svojim aktivnostima u toku leta u svom gradu zarade dovoljno novca za celokupni sport Grada Valjeva. U bliskoj budućnosti, baš tim novcem kroz letnje sportske igre, bila bi izgrađena  Valjevska Arenu, sa  sportskim objektima i šoping poslovnim centrom.

Portal Moj svet sporta jedini u Gradu Valjevu kritikuje vlast zbog štetočinskog delovanja parazita u tri Centra sportska troška. "SPORTSKE AKTIVNOSTI" u tri kluba svode se na neodgovorno i štetoćinsko trošenje novca namenjenog sportu. Ovakvom politikom KK Metalac je pred nestajanjem zbog utvrđenog nenamenskog trošenja novca u 2018.

U komisiji za dodelu i direktorka valjevskog muzeja.

Rešenjem  Grada Valjeva formirana je komisija za ocenu medijskih projekata u sastavu: Miloš Lazić, Danijela Ivanković, Aleksandar Simić, Jovan Stojić i Jelena Lekić-Nikolić.

U Rešenju stoji da su svi novinari, osim Lekić-Nikolić mastera u kulturi.

UNS su u Gradu Valjevu rekli da je na predlog Udruženja elektronskih medija “ComNet” izabran Miloš Lazić, na predlog Društva novinara Niša Danijela Ivanković, a na predlog PROUNS-a Aleksandar Simić.

Prema saznanjima UNS-a Aleksandar Simić novinar je Studija B, Miloš Lazić lista „Srpski telegraf“, a Jovan Stojić novinar u penziji. Inače, Jovanu Stojiću su u martu odbornici Skupštine Grada Valjeva dodelili godišnju nagradu ovog Grada za informisanja i društveno angažovanje.

Jelena Lekić-Nikolić prema javno pretraživim podacima direktorka je Narodnog muzeja u Valjevu.

Sporna javna nabavka za informisanje Grada Valjeva

Podsetimo, koalicija novinarskih i medijskih udruženja (UNS, NUNS, NDNV, ANEM, Lokal Pres) zbog raspisivanja javne nabavke za medijski sadržaj upozorila je Grad Valjevo da finansiranje usluge informisanja nije u skladu sa Zakonom o javnom informisanju i medijima i tražila od gradonačelnika Valjeva Slobodana Gvozdenovića da obustavi ovu javnu nabavku.

Grad Valjevo 6. marta raspisao je javnu nabavku „za usluge informisanja javnosti“ u iznosu od 4,15 miliona dinara kojom se traži „praćenje i izveštavanje o radu organa Grada Valjeva, javnih preduzeća i ustanova“, kao i da se ove informacije „mogu objavljivati i više puta dnevno, a na zahtev naručioca,

Read more...
Subscribe to this RSS feed
Info for bonus Review bet365 here.

VESTI

Pratite nas